äta, sova, slappa

På måndag börjar praktiken, ska dit kl 1 för att få mitt schema för dom kommande 5 veckorna. Och så var jag tydligen ledig på tisdagen. Så mycket vet jag!

Och i morgon är jag ledig, och idag gick jag bara fram till tolv. Och förra veckan så hade vi ju lov.

Ja alltså det jag försöker få fram är att det är väldigt väldigt slappt just nu. Men det är även väldigt väldigt skönt!

I morgon så ska jag med mamma till veterineren vid tio, eller elva eller när det nu var. För det är nämligen så att några av valparna hade sporrar, och det ska den här rasen inte ha!

Ja jag har väl egentligen inte så mycket att säga, men jag försöker i alla fall. hähä.


Peace/ Mollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0