Blommor blommor och massor med blommor!

Idag åkte jag till mamma vid tolv tiden för att hämta viktor på dagis kl tre.
Jag sitter och väntar på att Tine ska komma hem för hon slutade kl två, halv tre började ja undra vart hon va någonstans. När klockan va tjugo i tre så går jag in i köket till diskhon och kollar ut genom fönstret... gissa vem som sitter där och luffar? Jo, Tine! Hon trodde förstås att jag inte var hemma än, sötnos.

Hur som helst så gick vi och hämtade Viktor... fast det blev ju inte riktigt klockan tre utan snarare halv fyra hehe. Vi tog massa massa bilder under tiden vi gick, blommorna börjar komma fram nu! Så himla härligt.

Nu när sommaren kommer och snön har smält så kommer allt skräp som har legat gömt under snön fram, inte så vackert. Påväg till tunnelbanan idag såg ja två koltrastar som pickade på en plastbit. Det finns ju faktiskt papperskorgar av en anledning, att man ska slänga saker i dom.



Tine har lite kul med en träbit :P


Peace/ Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0