failure

Igår gick jag upp kl fem, och sedan dess var jag igång. Fullt ös, medvetslös! Eller kanske inte riktigt, men ja :D
När jag kom hem i alla fall så blev det fullt ös. Då var jag "tvåbarnsmamma" i några timmar. Det tog verkligen på mina sista krafter, så så fort alla hade kommit hem och jag hade överlastat barnen till mina andra nära och kära så la jag mig i soffan, och 30 sekunder senare så sov jag, jag skojar inte. Jag hann inte ens stänga ögonen frivilligt.

Sen vaknade jag första gången vid sex i morse, pga skrikiga barn. Sen så somnade jag om och vaknade ett antal gånger innan jag beslöt mig för att stiga upp, det var då runt 8 tiden.

Visst jag hinner med o göra massa saker på dagen, men va fan, kan inte jag få sova till elva någon gång?

/ Mollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0