GLAD PÅSK på er som har den nu...

Just nu befinner jag mej hos mamsen med mina två små syskon...
som jag har nämnt förut.
Händer inte så mycket när jag är här,  Tine har dans och fotboll hela helgen...
hur pallar hon?!
Sitter med fågeln Poppe på min hand, det är nog mer irriterande än vad ni tror. Fast han är ju så söt... typ.

okej, alla har påsklov vecka 15? Alla som jag känner har det i alla fall. Men inte min skola, neeeeeeeeeeeeeeej varför ska vi ha vecka 15 när alla har det? Vi tar vecka 16!!!
HUR TÄNKTE DOM NU???????????

Jag kommer sitta hemma hela påsklovet själv eftersom alla mina kompisar redan har haft påsklov. Är inte loven till för att man ska ha kul och vara med sina vänner? JO! Men det kan inte jag!!

Tänk om jag och min familj skulle till fjällen på påsklovet? De hade ju inte gått! Eftersom jag har en vecka senare!
Hur som helst så tycker jag att det är dåligt.

 

Peace/ Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0