happyface

Okej nu känns det bra.
  • Det är snart påsklov.
  • Snart sommarlov.
  • Inga mer läxor.
  • Ljusare tider
  • Längre hår
  • Lättare kläder
Ja helt enkelt en gladare Molly!

Idag hade vi två hemskrivnings-inlämningar. Ett matte prov och en engredovisning. Det var det sista för den här terminen. Eller nej visst jag ska lämna in en bokanalys om I taket lyser stjärnorna. Nemas problemas.

Sen vare bråttom bråttom hem till vovvsingarna som varit ensam hemma ganska länge. Körde en snabb städning av toalett, kök och mitt egna rum. Sedan var det bara en sak som saknades: en spring tur i skogen. Och då bar det av.

Nu känner jag mig färdig rastad. Nu kan jag bara slappna av!



Peace/ Mollan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0