Hemma bra men borta bäst!

Sitter och kollar på Desperat housewives, lite sorgligt. Områdets snickare har precis dött av en hjärtinfarkt, sista dagen innan han går i pension. Nu går alla igenom deras minnen med dom, man blir lite ledsen faktiskt.


Åkte till Farsta centrum och umgicks med Molls, alltid lika trevligt. När ja kom hem så är alla JÄTTE glada... not. Sura och dumma. Trevlig familj man har, eller jag skulle nog inte kalla det för familj... mer som en vuxen person som tror han vet allt om alla och sen ett äldre barn som tror att hon är bäst på allt och vet allt. Sen finns jag också, men ja vet ju inte riktigt hur dom tycker att jag är.


Vet inte riktigt vad som händer i morgon, men något måste de bli!

Min pisse är fortfarande hos farmor... saknar honom så!!! <3

Vill utomlands igen...

Peace/ Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0