hihi

Nu har det varit fullt hus här. Efter några dagars väntan på att valparna skulle komma, så pustar vi nu ut. För i natt kom dom som kräken. Det blev 9 st. Eller tio egentligen, men en stackare var redan död när den kom :(

I går natt så väckte mamma mig halv fyra för att vi trodde att dom var på väg, men dom kom inte. Sen i natt så blev ja väckt halv 3, och då var det inget falskt alarm i alla fall.

Sen är även min syster, hennes kille och deras barn hos oss, så att vi kan få hjälp me hundarna eftersom mamma jobbar och jag har skola osv.

Så jag har alltså huset fullt med små barn nu! Och roligt är det.

Och så fick pappa komma hem över natten idag :)!

Tyvärr har jag inte lagt in bilder på dom små ännu, men det kommer :)

Peace/ Mollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0