hoho

Underbart, vi fick praktikplatserna idag .. O jaajjemen jag fick hagagården! Super. Annars hade jag nog inte sett fram emot praktiken. Men det gör jag nu. För jag har ju varit där förut och jobbat. Gillar dom som jobbar, gillar dom som bor, gillar hela stället.
Då är det bara att hålla tummarna att det blir så bra. Vem vet, det kan ju ändras helt plötsligt och så blir allt jätte dåligt istället. Men det tror jag inte!

För övrigt så händer det inte mycket. Har huvudvärk och känner mig febrig, men ingen feber så långt ögat kan nå. Så tur det!

Nu ska jag dra och träffa min käre bloggvän josse, för att sedan dra vidare till musikenshus. Men jag känner mig inte taggad.


Peace/ Mollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0