idioter

Folk kan verkligen ingenting om trafiken. Dom kör rakt ut, utan att kolla trots att dom har väjningsplikt, dom tvärnitar framför övergångsställ för att dom inte har kollat om det är någon som vill över. Dom gasar, bromsar, gasar bromsar, tvärnit, krock. Ja herregud, jag säger då de.

Som när jag åkte på 'huvudleden' och så kom det, inte en korsning direkt utan mer som att svänga in till en annan liten väg. Då kör jag efter en annan och antar jag också får köra förbi eftersom vi har företräde + att den andra faktsikt fick köra för bi. Men icke. Eller jo tillslut fick jag ju åka före. Men liraren gasar satan för att han tror att han hinner emellan, men sen insåg han att han inte skulle de, så ännu en tvärnit.

Nej jag vet att bilden inte har något att göra med inlägget, men ändå!

/ Mollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0