Ingen speciell rubrik

Det har varit underart och jättevarmt väder alla dagar, vilket jag tycker är himla skönt. Men idag var de lite småkallt så jag kunde inte sola, men de är okej... men bara idag. Eftersom jag sitter hemma och pluggar den mesta delen av dagen, när jag inte sover förstås... så vill jag i alla fall sola också! Så jag har beställt varmt väder, till alla :D

Ikväll blir de Grey's anatomy, fett bra serie asså. Varje onsdag sitter jag framför tv:n och glor på det.
Försöker få tag i Patricia men hon är ju efterbliven och vet inte hur man kollar sms eller telefonsamtal, jag borde nog lära henne det nu. Hon är tillräckligt gammal för att kunna sånt.

Mys pys men nu orkar jag inte skriva något mer.




Peace/ Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0