long time no see

Förlåt för att jag inte har skrivit, men helt enkelt. Jag har inte haft tid.  Har inte varit hemma sen i lördags morse, va i jordbro o ställde upp på lite bilder i söndags och sen måndag och tisdag har jag jobbat. *Håller tummarna att jag får sommarjobb nu*

 Åh herregud. I går kom jag hem typ 5. Så då duschade jag och fxade lite sånt där. Sen när jag la mig i soffan för att kolla på tv så däckade jag. Klockan var runt halv åtta. Sov till 3 i natt, vaknade av en kiss-nödig vovve. Lyckades somna om efter hon var insläppt. Vaknade halv elva i morse.

Och nu sitter jag här och är på dåligt humör, KONSTIGT! Nej verkligen inte.

Nej jag får fördjupa mig i allt senare. Nu måste jag göra mig klar, för jag ska cykla till farsta och passa systers barn. Och sedan ska jag faktiskt på MASSAGE!!! Mmm, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0