Nu, nu, nu

Jag känner som Josse, jag vill också utomlands. Inte för att supa & slåss som dom flesta åker iväg för. Jag vill upptäcka, fotografera, upptäckta lite mer, fota ännu mer. Och förstås sola, bada och bara relaxa!

Jag har ju varit inne på att resa jordenrunt efter gymnasiet ett bra tag nu. Jag funderar fortfarande på det. Men de gäller det ju verkligen att få sig ett kvälls/helgs-jobb snart, så att man kan spara lite pengar. För jag menar, studiebidraget kan man ju inte direkt spara av, då kan man ju inte leva för tillfället. Eller?

Om jag tänker efter så behöver jag egentligen inte ha pengar, eller jo visst, några kronor ibland om man vill köpa något plagg, eller kanske fika med en vän. Men oftast så köper man ju bara massa onödigt skit för dom.

Men va fan, så mycket får man ju inte i studiebidraget så det är väl bara go nuts!

Peace/ Mollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0