Oj oj oj

Nu har jag äntligen påsklov!
Men det blir inte så mycket lov för mej inte, för jag ska plugga -.- ja måste jobba ikapp 7 ämnen! Snacka om att jag har väldigt mycket att göra! Men det är mest inlämningsuppgifter, så det är inte så svårt i alla fall.
Jag och Patricia ska på pluggdejt.. lite fika på de så är allt ok!

Ligger i min säng och kollar på min extremt fula röda julstake som står och flinar åt mej.. dags att ta bort den kanske, hehe.
Den passar inte in i mitt lila/svarta tema... verkligen inte. Usch.


Det är svårare än man tror att skriva ett inlägg. Först ska man hitta på något att skriva om (vilket oftast blir vad man har gjort eller ska göra) och sen ska man skriva det på ett läsbart sätt... inte helt enkelt om ni frågar mej. Jaja, det blir som de blir. Saknar alla mina vänner som jag aldrig har tid att träffa :(



/ Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0