Orolig

Natten till 1 april släpptes ett virus som skulle sprida sej till datorer och ja... förstöra dom?

Därför har jag inte skrivigt på några dagar, man kan ju aldrig vara för försiktig. Ville inte riskera att få virus eftersom jag bara har ett nerladdat virusprogram.



Hur som helst så har jag haft stickningar i bröstet några dagar och igår kväll var det verkligen läskigt!

 Så jag åkte hem tidigare från skolan och ringde pappa, han beordrade mej att gå till läkaren. Mottagningen ligger 5 minuter ifrån oss så jag fick tid direkt.


Jag ringde Molly på vägen, för jag vet att hon har erfarenhet och kunskap om det. Hon lugnade ner mej för en stund. Tack.


När jag kom dit fick jag vänta i ca 5 minuter innan en sköterska visade vägen in till ett rum, jag var på väg att bryta ihop! Vem vill ha bröstsmärtor?  Men hon tog puls och gav mej en ny tid en timme efter, jag gick hem och städade köket i brist på saker att göra.


Jag träffade läkaren en timme efter och hon berättade för mej att det förmodligen var min mage som det var fel på. Jag gick till apoteket och hämtade mina tabletter (som jag ska ta i två veckor, en till två gånger dagligen) som kostade hela 12 kronor. Hehe.


Nu hoppas jag på det bästa.

foto av Molls

Peace/ Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0