pissisanooo

Nu är jag hemma igen!
Ingenting speciellt händer just nu, vi ska till sjöhaga i morgon och bli filmade. Det är till någon skolfilm.

Asså vi har en blomma i den här lägenheten.. okej, fyra. Två är mina (döda) och Elin har en Aloe vera i sitt rum, men den kan väl inte dö?
Sen har vi ju då sen stora gröna i vardagsrummet som faktiskt har ett ruttet blad, inget bra tecken...

Kollar på dom nya avsnitten av Two and a half men, SJUKT BRA!!!

Det var allt jag hade att dela med mej idag. Ni får underhålla er själva...
... men ni får också njuta av den här bilden (tagen av molls) med min sjukt söta katt på!




Peace/ Josse


btw så har jag klippt mej :D inget hååååår kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0