?

Idag har jag bokat in alla mina prov i några veckor framåt, har 8 prov på 5 veckor! GAH
Men det är bara för att jag är så efterbliven och inte har klarat eller gjort proven innan, hehe (a) Det går nog bra ska ni se.

Tydligen så tycker vissa att pengar är en väldigt viktig sak och allt ska vara exakt, varenda litet öre! Pengar förstör allt...

Ska jag tvingas välja sida? Nu har vi person X och Y.

Person X hatar person Y och person Y bryr sej inte om person X längre... varje gång jag pratar om Y så blir X jävligt förbannad och slänger ur sej extremt dumma kommentarer som man faktiskt blir sårad av, varje gång jag ska till Y så tycker X att ja är är dum som låter mej manipuleras. Men vadå jag vill till Y, Y är snäll mot mej och vi har kul tillsammans.

Jag kan inte välja mellan dom två men varje gång, varje gång! Som jag ens nämner Y för X så blir allt negativt, bara dåliga saker. "Y gjorde det mot mej och du är bara korkad som inte ser det", men jag vet precis vad Y har gjort och vad X har gjort. Men till skillnad från andra så kan jag släppa vissa saker och gå vidare i livet, annars kommer man att sluta som en pissig kärring utan vänner. Även fast jag inte alltid förlåter så tar jag inte upp ämnet varje jävla gång så att ett bråk börjar, för det är så jävla onödigt. Utan jag håller det för mej själv eftersom det finns ingen mening att bråka över något som redan har hänt.

Jag kan inte välja... X är inte välkommen någonstans vilket gör mej ledsen, hon är en del av mej och när jag åker till något ställe som hon inte är bjuden till så lämnar jag en del av mej hemma. Ska det vara så?
Ibland hatar jag hur X beter sej och slänger ut kommentarer men så är det.
Jag och Y har också en dålig historia men likadant där... Allt har förändrats...

Det kanske inte är någon som ser det... men jag hamnar i en omöjlig situation. I mitten, helt klämd.



/Josse

Kommentarer
Postat av: Tjorven

De där känner man ju igen, hade de inte varit för vissa saker som har hänt den senaste tiden hade jag trott du syftade på mig. Låter oroväckande, I <3 u!

2009-04-24 @ 11:12:35
URL: http://lillaahvander.blogg.se/
Postat av: josse

love you too! <3

2009-04-25 @ 22:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0