Ingen fantasi

Fan vilket underbart väder det är, snart är det sommar, PÅ RIKTIGT! Och här sitter jag inomhus och chillar. Eller fixar med bilder gör jag faktiskt. Har varit ute nyligen, men nu orkar jag inte vara ute, för jag orkar faktiskt inte att vara social. Därför är skogen bra, för då slipper man känna att man måste prata med människor, för där är man alldeles själv! Jo visst man kan nog stöta en eller annan hundägare där, men det är i alla fall inget långvarit!

Förut när jag va och härjade satan på gymet, då ville jag ha synliga muskler men nu så känner jag inte så. Varför skulle man vilja ha det? Det är ju inte så att jag skulle tävla eller något! Men i alla fall, nu har jag kommit på vad jag faktiskt vill träna, eller asså träna upp. Det innefattar självklart muskler det med. Men det är spänsten!


/ Mollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0