hihihi

Idag mina kära vänner så har jag varit på praktiken, gick bra som vanligt! :) Stormtrivs verkligen!
 I morgon är jag ledig, och då ska jag faktiskt träffa Timmy innan jag ska till muhu. Inget riktigt bestämt vad vi ska göra, men något lär vi la hitta på tror ja :)

Hm, vad kan man mer säga?

Jo asså jag har en "burk&flask-samling" och än så länge har jag 18 flaskor och burkar, och 4 hårsspraysgrejer ;) vet inte riktigt vad jag ska med det till, men det kanske kan vara festligt någon gång! Dom flesta är nog energidrickor, men även lite sprit/alkoholgrejer. Ja men det finns väl inte så många andra drickor, än läsk och alkohol på flaskor?

Men jag såg faktiskt på en sida på internet om någon som samlade på energidrickor från hela världen. Det vill jag också göra. Att liksom åka runt till alla länder bara för att hitta speciella och väldigt ovanliga energidrickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0