Dumma tänder

O i morgon är det valborgsmässoafton, händer det något speciellt då eller? Supa, knulla, slåss?

Själv så ska jag jobba tills kl 20, sen drar jag till syrran och träffar folket där. Jag tvekar på att jag kommer att få mycket sömn, med tanke på att jag börjar 7 dagen efter. Ja på morgonen då alltså!

Meeen det ska väl gå bra, hihihi!

Men med tanke på med att knappt hinna/kunna sova, så tänkte jag påpeka att jag har haft svårt med det där dom senaste nätterna. Och det PGA smärta i tänderna! Nej jag har inga hål, för jag är rentlig och noggrann. Nej men jag håller på att få visdomständer där nere, & det får hela mig att må dåligt. Känner mig febrig och jävlig emellan åt, men det är dock ingen sjukdom. Utan endast tänder på utgång!


Btw, nu är det sommar nu är det sol. Och snart är det koskit i hagen!
nu gäller de bara att vara ute i solen i sommarkläder så kanske man kan få lite färg snart :D


Peace/ Mollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0