ojdå

Råkade försova mej idag, inte bra. Oftast när ja sover länge så vaknar jag av att ja har ont i ryggen och inte kan ligga bekvämt, men idag så vaknade ja lite då och då men ja låg aldrig obekvämt. Därför sov jagfram till halv tre :S

Det skulle bli 18 grader idag och jag såg verkligen fram emot det! Även fast de var varm ute så blåste det och va skuggigt. Inte direkt den bilden jag hade fått dagen innnan, så ja kunde inte sola.
Istället så har jag gjort massa inlämningar, har skickat in tre stycken idag.

I morgon är det Sjöhaga som gäller, alltid lika kul.
Onsdag är det prov, jag hoppas att det kommer gå bra!
På fredag är det mamma som gäller, vi ska fira henne i helgen så ja måste nog åka och köpa hennes present någon dag!



/ Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0