wohoohho

Jag har lyckats gå ner ca 6 kg på lite drygt fem veckor, och det med hjälp av gym typ 3 ggr i veckan och sedan slutat med socker för det mesta. Jag är riktigt stolt faktiskt . Det var dom kilona som jag verkligen ville bli av med. Nu är det bara "riktigt" träning som gäller. Ja sådant som man bygger muskler med alltså.

De sägs att det tar ca 1 månad att se någon förbättring, och det stämmer. För en månad sen så tog jag knappt 90 kg i benpress. Då orkade jag kanske 3x3 haha . Men nu tar jag ca 115 kg. Och då kanske jag göra det i alla fall 12x4 .. En klar förbättring.

Min arm (vänster) har vuxit en cm på den månaden. Inte mycket men alltid något att hänga i julgranen.


Så nu tänkte jag bjuda på en "spännisbild"

Vänster arm -->
 

Peace/ Mollan

Kommentarer
Postat av: jeff

heliga guders moder, 6 kilo e fan as mycekt!!! jag är stolt över dig mollzi

2009-04-09 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0