hej hopp gummi... ja ni vet

OKEJ! bara en vecka kvar i skolan, två prov och ungefär 7 inlämningsuppgifter. Jag hoppas att jag klarar det.

Eftersom vi är den första klassen i skolan (efterblivet) så ska vi skapa en tradition på skolavslutningen, så vi frågade vad vi skulle göra och då sa dom att vi skulle ha någon form av fem kamp. Alla blev lite oroliga och ville inte bli smutsiga osv. så jag sa att om vi ska ha fem kamp så kan man ha lätta saker som endå är svåra som t.ex. att kasta boll i ett litet hål eller balansgång (lite mer avancerat kanske). Då började lärarna skratta och sa TYP nej. Eh vad hade dom tänkt? att vi skulle köra någon militärövning?!!!!!
Hoppas det blir bra.

Sen är ju frågan vad man ska ha på sej, jag orkar inte ha klänning för de är jobbigt och inte riktigt min stil. Vita shorts och grönt linne hade jag tänkt, inte ett helt vanligt linne utan lite finare. Går det bra? JA, okej bra

STUDENTEN!
Jag vill ta studenten nu, jag blir avunsjuk på alla som åker flak och får vara packade hela dagen! Så klockrent.




/Josse

Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

Slutet gott allting gott :)

2009-06-05 @ 21:51:41
URL: http://lillaahvander.blogg.se/
Postat av: Cindy Ahvander

Slutet gott allting gott :)

2009-06-05 @ 21:52:30
URL: http://lillaahvander.blogg.se/
Postat av: josefine

haha ja sjäklvklart ;D

2009-06-07 @ 15:29:06
URL: http://cheerstoyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0