Ännu en ny ...

Att man aldrig ska kunna starta en blogg och sedan stanna kvar där och fortsätta skriva. Alltid det här: Nu ska jag uppdatera bloggen med jäma mellanrum jadijadi! Men nu så ska vi försöka! Nu är vi inte än utan faktiskt två, men de kanske ni förstod när jag sa VI.

I alla fall, jag har varit ensam hemma nu sen i Torsdags, och med tanke på att det har varit ett antal inbrott här i krokarna så vägrade jag att vara hela ensam hemma, så självklart blev Josefine offret! Ja inte för inbrotten alltså, utan mer att jag kidnappade henne och placerade henne i mitt hus!

Lite kortfattat så har faktiskt dom här dagarna mest gått åt till datorer, och spel! Spel spel spel! Har jag väl hittat ett spel som är värt att ens testa så kan jag inte sluta, det går inte. Eller jo när jag tillslut har däckat framför datorn, eller rent tekniskt sätt bakom datorn.


Fortsättning följer...

 


Cheers / Molly

Kommentarer
Postat av: Isse

Me like emos

2009-03-15 @ 01:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0