En vanlig dag i skolan.

Dagarna i skolan är egentligen aldrig normala, det närmsta vi har kommit så här långt är "ganska normalt". Men vad skulle skolan vara utan humor? Jo, ingenting! Inte min skola iallafall, för den är så liten och deprimerande.. Speciellt lärarna.

Sista lektionen som vi hade var dubbeltimme med Naturkunskap, inte speciellt lockande med tanke på att det enda vi får göra är att svara på massa idiotiska frågor om... eh ja, det vet jag förstås inte :S 
Iallafall så började vi prata om miljöproblem och att man borde släcka ner Las Vegas i 10 min per år, det skulle spara otroligt med energi. Sen helt plötsligt så satt Cecilia och pratade om att hon ville ha barn och då hoppade självklart många mer in i konversationen om att man ska eller inte ska ha barn i en tidig ålder, men det är ju upp till personen själv om man känner sej mogen eller inte.

Under tiden när alla satt och tjattrade om saker hit och dit så slängde läraren in en kommentar: Men hörrni, en fråga. Vad har det här med naturkunskap att göra?
Men det var som att alla bara kollade på honom och skrattade, sedan fortsatte med konversationen :P
Ibland tycker jag synd om lärare, som måste stå ut med all skit från oss elever.

Nu är klockan iallafall på tok för mycket! Vilket också verkar påverka mitt inlägg men det får alla leva med ;D



Cheers/ Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0