Glugg eller inte glugg, de är frågan!

Istället för att få snea tänder och "behöva" ha tandställning så lyckades jag förstås få glugg.
Men för en sådan "fånig" sak så får man inte tandställning hur som helst. Det är bara att langa fram cashen i så fall. Det tycker jag faktiskt är lite dåligt. För folk kan tycka att det är jobbigt att ha snea tänder av lite olika anledningar, och då kan dom få tandställning gratis? Men om jag vill ha det för att ja inte vill ha någon jävla glugg, nej då tycker dom att mina tänder är jätte fina och att jag inte alls ska ha någon tandställning. Inte för att jag vill ha det så. Men jag vill heller inte ha någon glugg. Eller vill jag kanske det?

Och så hör man om vissa kända människor som vill fixa så att dom får glugg. Jag förstår inte !  Och nu har jag hört att vissa inte ens har lagt märke till att jag har det. Jag vet inte. Det kanske är kul ändå, inte se ut som alla andra. ;)



Cheers/ Mollan

Kommentarer
Postat av: jeff

mollymolly! det är jätte gulligt med glugg, du ska definitivt behålla den, fast du kanske inte har något val.. men iallfall det e gulligt!

2009-03-21 @ 23:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0