Ja de va ju speciellt.

I söndags så fick jag ett samtal från min gode vän Molls! Hon skulle förstås vara hemma från Torsdag till Tisdag.. inte så kul med tanke på alla figurer som kryper runt och tar alla saker! Men det har ju redan hon förklarat.
När jag kom i Torsdags så lovade Molly att maten skulle vara klar, med det var den förstås inte!! Så det blev te och mackor. Inte så komplicerat meen gott :D

Under helgen har vi suttit framför datan den mesta tiden, den enda det finns att skylla är uppfinnaren till skiten ( mollys citat)! Men man blir ju så fast!
Tidigare idag så var jag så pass modig och ställde upp på emo bilder, vilket också syns på Mollys inläägg. Det va riktiga knivar, typ läskigare än man tror :S men det var ju självklart inte riktigt blod haha. En speciell sak att göra kan man tycka.
För en stund sen så bastade vi, feeett skönt! Vi hade även mod att rulla oss i snön! Vilken upplevelse... hm...
Nu sitter jag och tjuvtittar lite på Melodifestivalen, inte speciellt underhållande men vad gör man.



JAG ÄR PISSDÅLIG PÅ ATT SKRIVA INLÄGG! Men de duger för stunden eftersom Molly redan ligger ute med två, men  jag kan ju tänka mej att de jämnar ut sej med tanke på att hon skriver så ofta... Ska vi ränka dina bloggar nu. HA HA!

Cheers / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0