Mammor är bra att ha!

Jag eller ja mina föräldrar har köpt ett hus i Ställdalen. Skogen, landet. Ja vad man nu vill kalla det. Där befinner dom sig största delen av tiden tycker jag, speciellt nu när dom har öppnat affär där också.
Jag har bara varit där två gånger, på höstlovet och på sportlovet. Det är väldigt fint där, men det finns, eller ja kanske fanns en nackdel. Att jag inte känner någon där. Så nu på sista lovet efter min käre vän Jolinn hade åkt hem. Hon åkte hem 4 dagar innan mig. I alla fall så försökte jag hitta något att göra där. Men jag menar, hur lär man känna folk nu för tiden? Förutom via internet eller genom kompisar? Så det blev ju lite svårt eftersom jag inte känner någon där så då kan jag ju inte lära känna folk vi dom.

Men idag fick jag ett samtal från min käre mor, hon meddelade att hon hade snackat med en kille och fått hans nummer. Så då är det väl bara go nuts ?

I alla fall slaskade jag iväg ett sms lite fort så där, och ännu snabbare fick jag ett sms tillbaks. Och nu så pratar jag redan med två st därifrån. Det är ju bra, för då kanske jag faktiskt har något att göra nästa gång jag kommer upp förutom att motionera. Visserligen så är det ju faktiskt bra att vara fast på ett ställe utan att ha några att umgås med för då kan man kanske få saker som måste bli gjort, faktiskt gjort. Men jag lyckas ändå alltid få in något annat emellan. Så då sitter man där sista dagen med ett 20-tal skolböcker som man ska kunna utantill tills dagen efter.


Vänliga hälsningar Molly


PS. lät jag vuxen nu? DS.



Cheers / Molly

Kommentarer
Postat av: Isse

Lite kanske

2009-03-15 @ 01:37:41
Postat av: kim

hehe jupps, vi bor på "landet" vi lr va de skogen xD

2009-03-18 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0