On the way home

På väg hem idag så satt jag och Patricia på tåget när Emma kommer rullande och slår sej ner.

Helt plötsligt säger en gubbe eller en äldre man kanske man ska kalla honom, i alla fall så säger han till Emma "förföljer du mej? Bara undrar eftersom du satt bredvid mej på bussen! Haha nej jag skojar med dej, jag skojar."


Eh får man inte sitta ner på bussen nu utan att folk tror att man förföljer en? Snubben lilla, låt mej berätta en sak för dej... vissa människor hamnar på samma buss eller tåg när dom ska hem, bara för att jag och Patricia råkade sätta oss vid honom och Emma kom dit betyder inte det att hon förföljer dej? Men det roliga var ju att det var han som gjorde bort sej! HAHA, jag kunde inte sluta garva! Vem säger så?! XD


Ibland när jag går hem så kan jag känna att folk tror att jag förföljer dom... men varför skulle jag göra det? Med det vet ju inte alla andra, haha.

Förra veckan när jag vandrade hem från bussen så gick det en tjej framför mej hela vägen hem! Vi bodde tydligen i samma port, jag tyckte det blev lite pinsamt när hon kollade bak på mej med jämna mellanrum.  


Jaja det finns många olika slags människor, vissa har sjukare humor än andra...

Nu har nu fått veta lite om ännu en av mina underliga dagar...



Cheers/ Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0