Pluggmaraton

Idag i skolan fick ja veta att igår när jag var hemma så missade jag typ 3 saker.. Hur misslyckat är inte det?
 Och i morgon eftersom jag måste på lyftkurs så missar jag provspelningen till tusen gånger starkare. Men kanske lika bra det?

Tills på torsdag så har jag två hemskrivningar i samma ämne som ska vara klara plus ett matteprov som jag bara måste få minst ett VG på, för att annars får jag bara G i slutbetyg.
 
Så nu gäller det att plugga hela natten. För tillfället är klockan endast 00.21 och jag är bara klar med en av två hemskrivningar. I morgon så hinner jag inte med det för då är det plugga till matteprov som gäller + träning. Och nu kom jag även på att på torsdag är det även engelska bokredovisning.. LYCKAT må jag säga!

Jaja, nu är det bara att plugga vidare om det ska bli någon sömn alls!!

Cheers/ Mollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0