Skaffa barn?

Idag kommer mina barn, "mina barn". Det ser jag fram emot. Dom har ju blivit så stora nu, i onsdags blev dom 6 månader. Det är sjukt hur fort tiden går, och Aeon kan redan säga: Heeeeej! 

Tänk om man själv skulle ta och skaffa sig ett eller ja kanske till och med två barn som min syster gjorde. Hon slog på stort på en gång.
Nej men det kanske är lite tidigt att redan skaffa barn, jag vill ju hinna skaffa mig en ordentlig utbildning och även ha rest jorden runt innan jag ska skaffa barn. Men jag vill ändå inte vara äldre än 25. Hm.. Det där kan bli lite knepigt.

Jaja, jag få se hur det blir med den delen, och tills dess så har jag ju mina syskons barn!

Bilder är några månader gamla. Nästan 4 faktsikt.


Cheers/ Mollan

Kommentarer
Postat av: Din bästaste bäste vän Jonna

Mollan, inga barn ännu, lova? Tänk inte ens tanken^^

2009-03-21 @ 22:20:23
URL: http://yonnski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0