Släckte någon ljuset?

Igår var det Earth hour från kl 20.30 till 21.30, jag och Elin satt med ett antal ljus och pysslade. Jag läste en bra bok och hon löste korsord, ingen vanlig lördag kväll!


När vi kollade ut på balkongen så hade nästan ingen släkt sina lampor, jag tycker det va synd.

Det finns en video på http://www.wwf.se/ där man får se när allt släcks, det va över 1 miljard som släckte sina lampor.

  

Hur som helst, när jag låg och läste senare på kvällen när Earth hour var slut. Då hör jag skrik utanför på parkeringen: En tjej som skriker "det räcker!" och en kille som skriker "ligg ner!!!"

Jag visste att dom hade fest i huset bredvid, det tror jag hela Högdalen också visste.

Men det första jag tänker på när jag hör att dom skriker är: Shiit! Någon blir fan våldtagen!

Ja springer till balkongen och ser min pappa som står nere på pakeringen och stirrar (han såg väldigt rolig ut, han hade varit hos sin polare och ja ni vet... kollar fotboll och skit) och tre polisbilar, då va det ett bråk mellan två killar.



Cheers/ Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0