Ta mig till ett annat land. Snälla?

Tjolahopp alla små fans! Jag vet att ni har saknat mig enormt mycket!

Livet här i New york är ju underbart, det liksom rockar fett som alla coolingar säger. Vi hänger på alla coolingbarer och ba dansar satan!


Nej föråt nu ljög jag. Eller ja, ljög och ljög de är nog inte rätt ord. För det är mina drömmar! Jag vill flytta från Sverige. Jag vill flytta till fucking USA! Någon som är på eller?

Jag kanske har fel, men jag tycker det verkar på glamoröst. Eller det var nog inte rätt ord det heller. Men det verkar så underbart soft, och soft är verkligen rätt ord! Men klart dom är ju väldigt bra på att ta fram alla bra saker i filmer och liknanade.

Men det bryr jag mig inte! Vill dit, nu nu nu. Och jag och min käre blogg vän Josefine, som ni känner till nu. Vi vill vara som dom i Sex And The City! Fyfan va allt verkar roligt där!



Cheers / Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0