Träna, träna, träna

Fan finns det något bättre än att träna ? Njaa, inte mycket i alla fall.

När jag väl har kommit igång me träningen så kan jag inte göra det i måttliga mängder. Som med allt annat.. Antingen tränar jag inget alls eller så tränar jag hela tiden. Eller jag hinner inte riktigt med så mycket som jag egentligen vill men ja.

Igår var jag på gymet, mellan 16 - 18. Och på en lördag vid den tiden så är det inte så många människor som befinner sig där, vilket betyder att man kan göra precis vad man vill utan att behöva "stå i kö".
Herregud vad skönt det är! Och om inte gymet hade stängt så tidigt så hade jag nog blivit kvar längre, men det gick ju inte. Så jag blev inte så trött i kroppen som jag hade hoppats på så nu ska jag dit snart igen!!

Träna och äta nyttigt - Det ultimata för en glad Molly!
Hm kanske inte, men jag låtsas i alla fall att det är så!


Cheers/ Mollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0