Vims pims!

Jag känner att jag ligger lite efter med inläggen.. med tanke på hur mycket som verkar rulla egenom Molls huvud. Alla dessa inlägg, med det händer inte så mycket när jag är hos mamma och jag har fullt upp nästan hela tiden så jag hinner inte tänka heller.. Därför finns det inget att skriva om heller. Nu verkar jag skriva om att jag inte har något att skriva om, med nu skriver jag ju om något. Förvirrande.

Alla bloggar ser olika ut, vissa skriver om mat och andra om damm? Nä jag har ingen aning men när jag tänker efter så har jag ingen aning om vad våran blogg handlar om, vi skriver vad vi tänker eller vad vi gör. Kanske är det dom vanligaste bloggarna handlar om. Hur som helst så är det AWESOME att just du läser våran blogg kan man tycka ;D.

Har precis varit ute på vad jag trodde skulle vara en vårig promenad, men det slutade med att min hjärna va helt förfrusen. Längtar till sommaren när man varken fryser eller behöver ha halsduk eller nånting! SKÖNT
Är helt tom på ideer så ni får fantisera själva...




Cheers/ Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0