jahaa

Uhh vilken dag.. Och natt..
Blev väckt lite titt som tätt av min gravida hund som behövde kärlek och toalettbesök. Och sedan av små barn som ville väcka oss lite mitt i natten för att sedan somna om.
Men sedan vid.. ja vad var klockan.. 8, halv nio kanske.. Då pallrade jag mig upp för att leka satan med dom små. Gick ut på en promenad. Det var skönt. Men att bara ens tänka tanken på att man ska gå ut brukar vara jobbigt. Men visst kom jag iväg.

Sen lite senare så fick jag panik och ångest. Dock inte panikångest men ja. Så jag var tvungen att dra iväg till gymet och döda lite energi. Var menat att jag skulle vara där i 45 min men blev visst kvar i en timme och 45 min.

Ja sen händet det inte så mycket mer! Nu är jag trött som en sate och ska sätta mig och kolla på Beck !

Cheers/ Mollan

Kommentarer
Postat av: baby B and juicy Jay

tack detsamma :)

2009-03-23 @ 14:15:39
URL: http://babybandjuicyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0