En mysig kväll

Vilket snöoväder!!!

Ja åker hem från skolan och tänker ha en mysig kväll framför datorn! Men istället får jag tre små mysiga smurfar i mitt rum! :D


Marie och Terra kom till Högdalen för att göra mej och Elin sällskap, på vägen hem så hade Elin planerat att hon skulle rulla sej i snön. Vilket hon också gjorde, alla åkte pulka på dagisgården utanför oss. Ja trodde seriöst att tvillingarna Dudas var packade, men det var dom förstås inte. Dom va bara helt hej och hopp!


Vi fixade dipp med grönsaker och kakor. Allt möjligt, Terra satt till och med och broderade :O

Men sen va jag så mätt och trött så jag la mej i soffan och sov, social man kan vara liksom.


Cheers/ Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0