Vi bor hos läkarna

Igår följde jag med Patti till läkaren i Södertälje centrum, hon skulle ta ut en skruv i foten. Hon skulle tagit ut den för flera veckor sedan när hon tog ut skruven i andra foten, med då hade den självklart växt fast.


Men i alla fall så gick vi till läkaren och när vi sitter och väntar så kommer hon på att det är operationsdag på fredagar så det sket sej. Det tog ungefär 5 minuter sen var hon klar, lyckat.

Efter det åkte vi till Farsta och mötte Molly eftersom hon skulle hänga med mej hem sen.


Molly mådde skit så vi gick till läkaren men det blev bra till slut.

Sen lämnade vi Patti och rullade hem till min mysiga lägenhet i Hawaii... nu ljög jag, den ligger i Högdalen. Man kan ju drömma...




Idag vaknade jag med Molly och syster Elowaaaan, dom gjorde kaffe! Mmm...

När dom åkte till skolan så började jag storstäda! Dammsög och skurade köket, dammsög resten av lägenheten, fixade disken och dammade. Plus att ja bäddade allas sängar!

Runt ett åkte jag till läkaren och kom hem vid två.


Nu väntar jag på att pappa och mäklaren ska komma (därför jag städade!), inte för att vi ska sälja nu men man vill ju veta vad den är värd och andra saker som bara är bra att veta.



Cheers/ Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0