haha

Asså seriöst jag måste ju vara svininfluensans mål... först kommer det till stockholm och nu helt plötsligt Södertälje!!! WTF???
Ja är faktiskt berädd att få den men ja vill ju verkligen verkligen verkligen inte! Det är ju som en vanlig influensa här i Sverige men eftersom närmare 100 i Mexico har dött så blir man lite skraj.

Idag på sjöhaga skulle vi gå ut med hundarna, jag tar lilla terriern Bosse (<3). Eftersom alla hundarna var små så antog jag att vi skulle gå den kortare vägen i skogen, ja kom ut efter dom andra. Sen inser jag att dom inte alls gick skogsvägen men ja vandrade på endå, ja tänkte att ja kan väl gå den iallafall :P
Men tydligen så flippade alla och började leta efter mej :S på alla ställen utom skogsvägen, snillen asså. Det slutade lyckligt ;D

 Boogie och Diesel

/ Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0