lovely

Åh, idag har det varit så fruktansvärt underbart väder att jag inte riktigt vet vad jag ska till mig till!! Varmt, blå himmel, fågelkvitter! Ja underbart!!

Och jag har ju börjat med något som heter parkour eller airing. Ja i alla fall. Jag tränar och försöker lära mig, bli smidig och även införskaffa mig modet som är ett måste för att våga utöva något. Hur som helst så började jag med att ställa mig på händer framför en soffa och sedan gå ner i brygga över den och landa på marken ( det för att försöka bli lite smidig och ja som sagt att våga! för det är faktiskt lite läskigare än vad man kan tro). Men i alla fall, det gick ju jätte bra. Ett tag. Tills jag tog lite för mycket sats tror jag, och snurrade runt lite i luften och landade på revbenen på ryggstödet! Det var inte skönt någonstans det vill jag lova! Meeeeen inte gav jag upp för det, utan det är bara fortsätta om man vill bli något!

Så jag fortsatte. Enda fram tills jag kraschlandade med huvudet på ryggstödet, då kände jag att jag fick nog för dagen. Men morgon dagen bjuder förhoppningsvis på nya härligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0