ojojoj dååå

Nu är det jag som inte har skrivit på ett bra tag, har inte direkt någon ursäkt men jag antar att jag är en lat myra som bara kollar på bloggen och sen inte orkar bry mej. Men nu skriver jag i alla fall :)


I onsdags åkte jag till Tuna tillsammans med syrran och vi umgicks med lite kompisar och senare när det blev dålig stämning så mötte jag mamma vid tåget, då gick vi och hämtade Viktor på dagis. Jag krävde soppa till middag så soppa
blev det (skitgooood :D).


Åkte hem i på fredagen och mötte Cindy, Jonna och Jenny. Dom skulle bowla i Högis, jag satt och kollade på när dom bowlade men Cindy lät mej självklart slå några gånger... fast det blev mer kasta hehe.

Vi gick hem till mej och där satt mina bästa vänner! Elin och Jucke, det kallar jag awesome! Gjorde inte så mycket under kvällen, kollade på en film som gick på tv. Jag satt och snackade om filmen när jag vänder mej om och inser att alla sover, där har jag då suttit och snackat med mej själv... inte alls cp.


Pappa är på Koster och kommer hem på måndag, jag är hungrig, katten är osocial, mina bästa kompisar har åkt för tillfället och tv:n är tråkig.

Men annars är mitt ljuvliga liv ljuvligt.

här är en extremt gammal bild på mej och cindy, jag tror hon älskar att jag lägger upp den moahhahahaha.

/Josse


Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

Gud vad sexigt :)

2009-06-05 @ 21:53:10
URL: http://lillaahvander.blogg.se/
Postat av: josefine

sjävklart, ja menar vad annars

2009-06-07 @ 15:29:49
URL: http://cheerstoyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0